הצטרפו לבלוג שלנו ותוכלו להנות מכתבות מקצועיות ופרסומים בלעדיים

אודות ליב

ליב. לחיות טוב החברה עוסקת ביבוא, שיווק והפצה בלעדית של המותג "ליב" ומותגי מזון בינלאומיים וישראלים אורגנים, טבעוניים, טבעיים וללא גלוטן. המוצרים נבחרים בקפידה רבה מעשרות יצרנים מהארץ והעולם ומעניקים פתרונות ואפשרויות תזונה מגוונות, תוך הנאה מאיכותם וטעמם.

חברת ליב, הוקמה בשלהי שנות ה־80 כחברה משפחתית, במטרה להציע מגוון רחב של מוצרים אורגניים לצרכני מזון הבריאות והטבע בישראל.

הקפדה על אורח חיים בריא ובכלל זה, צריכת מזון בריאות, הופכת בשנים האחרונות לדרך החיים של יותר ויותר צרכנים. העלייה הנמשכת בביקוש למוצרים בריאים, איכותיים וטעימים, הנותנים תמורה למחיר, הביאה את החברה להרחיב את פעילותה לקטגוריות מזון נוספות: ליב טבעוני וליב בטבע, בנוסף לליב אורגני.

המוצרים, אשר נבחרים בקפידה מעשרות יצרנים מהארץ ומהעולם, מעניקים פתרונות רחבים לצרכני המזון הישראלים המבססים תזונתם על מוצרים אורגניים, טבעוניים וללא גלוטן, ללא פשרות באיכות ובטעם. המגוון הרחב והאפשרויות הביאו להגדלת החשיפה בערוצי מכר נוספים והנגשה של המוצרים לכלל השוק, תוך שמירה על אופייה המשפחתי של החברה.
כיום ניתן למצוא את מוצרי החברה, ובינהם את המותג ליב, במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ, ובכללם, חנויות טבע, מחלקות בריאות/אורגני ברשתות השיווק המובילות ומעדניות נבחרות.

בין המוצרים תוכלו להזמין טופו, גבינות טבעוניות ושלל מוצרים נוספים.

חברת ליב חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים מזינים וטעימים באיכות גבוהה ומשתלמת, אשר יאזנו את התזונה שלהם וישפרו את רמת ואיכות חייהם ללא פשרות, תוך מתן שירות יעיל, חייכני ואדיב.

לקהל לקוחותינו הקמעונאים, אנו מזמינים אתכם לעיין באתר ולגלות את מגוון מוצרי האיכות המייצגים את האני מאמין שלנו. צוות החברה נמצא כאן לרשותכם, למתן מענה מקצועי ושירות ללא דופי.

נסו את המתוכונים של ליב